Skip to content Skip to footer

Verzending & Retourneren

Bedankt voor je bestelling! Hieronder vind je alle informatie over verzending en retourneren.

Track & Trace

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je de status van jouw pakket volgen.

Levertijd

  • Standaard producten: Binnen 2-5 werkdagen wordt jouw bestelling verzonden.
  • Gepersonaliseerde producten: De levertijd van een gepersonaliseerd product is 1-2 weken, afhankelijk van de drukte. Houd er rekening mee dat de postbezorging soms wat langer kan duren dan verwacht.

Retourneren

  • Bedenktijd: Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf de dag dat je je bestelling hebt ontvangen.
  • Retourkosten: De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.
  • Gepersonaliseerde producten: Vanwege de persoonlijke aard van deze producten kunnen gepersonaliseerde artikelen niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van een productiefout. Neem in dat geval contact met ons op.

Aanpassen van je bestelling

Wil je graag een andere kleur, lettertype of een andere aanpassing? Neem dan contact met ons op via contactformulier. We denken graag met je mee om jouw bestelling helemaal naar wens te maken.

Verzendkosten

De verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het bestelproces. Deze zijn afhankelijk van het gewicht van je pakket en het land van bestemming.

  • Nederland: Gratis verzending vanaf €100,-
  • België: Gratis verzending vanaf €120,-

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

  1. Stuur een e-mail naar [e-mailadres] met jouw ordernummer en de reden voor retourneren.
  2. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  3. Stuur het pakket naar het volgende adres: Bijlestaal 54 (unit 10), 1721PW, Broek op Langedijk
  4. Bewaar het verzendbewijs goed.

Heb je nog vragen?

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op via contactformulier. We helpen je graag verder!